Monday, December 6, 2010

happy-mate

      aku bukan lupe kwn. tpi aku jauh dari kwn. tmbah pulak kwn mcm tanak kwn jerk dgan aku. still aku slh ke? yerp, aku rindu kwn aku. tpi naseb baek ade kwn yg laen. thx EIN sbb sudi  jdi boyfren, pkwe, couple, kawan, abang, kembar dan mcm-mcm lagi. *u r the best among the best kan sayang?* tpi aku kne phm, mybe kwn laen ade mslah laen or bukan mereke sgaje tanak cri aku. tmbah pulak aku tukar nombor. yelah. bukan aku sgaje nak tukar, tpi aku clash ngn mel, n tbe-tbe dye blok nombor aku? mcm mane? aku tros pth simkad tu lah. tros ta de nombor kwn2 laen, sbb aku lupe nak copy nombor tepon kwn2 aku dr simkad tu. dah simkad tu pth. how? aku bagi nopon pd kwn2 yg ade FB. tpi still, cm nutin jerk. hehe. mybe aku rase mereke busy kot. yelah ade kat rumah, msty la jarang online la. ape la kan? *adda try to be understanding as possible*

      aku jugak bukan nye nak slh kan orang laen dlm hal nie. aku syg seyh ngn kwn2 aku. yerp. hidup kat universiti bukan senang tanpe kwn kwn. tpi kdg kdg kwn kwn nie mcm endah ta endah jerk dgn ade nye aku. dah la. aku happy ngn edop aku skrg. mybe aku ptot teruskan mcm edop aku yg dulu. sukati aku nak buat ape. n baek aku bt jerk hal aku. aku ta suke rase down. so aku kne sentiase pkir positif yg kwn kwn aku sume syg aku tpi kwn kwn aku ta de mase buat aku untuk sementare waktu. *agak skema di situ*.

      thx pd kwn kwn sbb luang kan mase ngn aku selame nie. yelah. mybe korg nmpk aku mcm ta hirau kan korg. tpi *i do love u all oke*. korg kan kwn. orang kate kalao kwn, kite kne tolg kwn kite yg dlm kesusahan. wlaupon aku ta mmpu dar segi duet. tpi aku buat sehabis mmpu la. ;D

      tata. n lov u!

No comments:

Post a Comment