Saturday, April 16, 2011

mr.mobile

hhahaha. skrg aku dah keje. syok weyh keje, ade duet, enjoy, dok diam2 ka rumah dapat ape je. so, aku prefered keje then mengangkang kat rumah. bajar? insyaALAH kalao aku de transport, aku bajar luar punye, dont worry. from now on, ak mmg hepy keje kat cni, wlawpon....
  1. customer kadang2 prgai cm cib!! cerewet nak mmpoz, ekot pale waa, waa shut jee bdak2 niee.
  2. customer mnggatal ngn aku, usap2 tgn cm aku nie nak sgt duet dorg, BABI sungguh kamu nie.
  3. bergadoh ngn pakcik boss yg kadang kale tak matang. adoi!!! siap nak hentak wa pkai besi. alhamdulillah, wa ta diam bai!!
  4. n kdg2 bos suke mgarah ta tentu pasl. (act, bini bos je yg byk bt cmtu. bos diam je)
plus, byk jgk kebaikan yg aku dpt keje at kedai fon nie.
  1. dapat bestie baru, yelah, mybe org pndg aku nie pramah, tpi aku sh nak trime kwn baek, but now aku dah de kakak baru, KAK MYZA n KAK GIE. n kwn lame aku yg suke tolg aku tyme aku ssh, AZY AZYDA. lebiu kat korg beb. kite kne bersatu, HAHA, kalao x, bgse laen akan bt kite gado. ececececececehh!!
  2. bole pgg fon baru selalu. yelah, mostly ak pgg fon baru, ssh kan plus, mane la aku mmpu nak beli fon yg baru kuar kat market. haha. kt kedai nie, asl handfon baru kuar je, kitorg da myampah, sbb nak bgkus lagi, nak kuar kan bateri dari kota. argh!! bosan sudah. naseb baek keje nye relex, environment pon oke. so aku nak still ngn keje nie 4 diz moment lah!! haha.
  3. dekat dgn rumah aku, so aku ta pyh ssh2 nak g beli mknn ke ape. just tapau kat rumah. HAHA. shitt kan aku nie.
  4. byk kedai mknn sekeliling kedai aku. lalala~ aku kan kuat mkn. so bnde nie 1 benefit utk aku.

No comments:

Post a Comment