Friday, September 9, 2011

hambar?

tak tahu la antara dia da jumpa perempuan lain atau sebab sebab* lain. (*seperti penat bekerja, tekanan di tempat kerja atau rumah, ataupun pujuk rayu seorang perempuan). memandang kan dia seorang yg hensem*. (*pada aku la). aku betul betul percaya yang dia ade perempuan lain. ya ALLAH. fikirlah. selama aku berkawan dengan dia. tak penah umur dia akan lepaskan aku. tiba tiba arini. 10th september 2011. dia sanggup lepaskan aku. padahal aku tak sebut nak clash pun. aku cuma warning dia, lepaskan aku kalau dia da tak sayang. nahh. betul betul dia lepaskan aku. cool kan? yes. aku takut nak berharap. takut sangat sangat. jujur la. aku memang sayang dia. cinta sepenuh jiwa aku bagi. tapi dia? tak guna aku berharap pada orang yang tak ikhlas nak menyayangi aku. orang tak sudi. tak kan nak paksa. baik la. kalau aku kuat. aku akan jalan slow slow dari hidup dia. yee. aku tahu aku memang lemah. B. FIKIR LAH SAYANG, BU SAYANG B SGT SGT. tapi kalau jodoh tak ada. mungkin yang terbaik bukan bersama. i love u.

No comments:

Post a Comment